De effecten en voordelen voor mens en organisatie:
- Optimaal gebruik en ROI van talenten en kwaliteiten van medewerkers en management. Wat leidt tot verbeterde prestaties en waarde voor de organisatie
- Grip op en inzicht in de in- door- en uitstroom
- Aantrekken van het best passende talent
- Beheersing van werkdruk en stress binnen je organisatie wat resulteert in minder uitval en meer vitaliteit en duurzame inzetbaarheid bij medewerkers
- Verbeterde wendbaarheid waardoor je organisatie veerkrachtiger wordt en beter in staat is zich aan te passen aan de veranderende omgeving
- Verhoogde loyaliteit en betrokkenheid. Door een werkomgeving te creëren waarin medewerkers zich meer verbonden voelen met de organisatie, haar waarden en doelen
- Meer werkplezier en werkenergie bij je medewerkers;
- Effectiever samenwerken en werkprocessen;
- Meer verantwoordelijkheidsgevoel en pro activiteit; door medewerkers samen het werk te laten organiseren ontstaat er meer verantwoordelijkheid en dragen ze proactief bij aan het succes van de organisatie